donderdag 10 november 2011

Shower with me Lush

Een tijdje geleden kwam ik langs een lush winkel en ik dacht het ruikt zo lekker ik neem een kijkje.
Ik kwam een giftbox tegen  “shower with me lush”.
Nou ben ik meer een beetje van het douchen als het lange badderen dus ik dacht laat ik het eens proberen. Hij is wel prijzig hij kost ong. 75 euro. Hiervoor komen de spulletjes wel netjes in een leuke doos. Deze kan je daarna ook weer voor andere dingen gebruiken.
De inhoud valt ook helemaal niet tegen. Op de foto kunnen jullie zien wat er in zit. De flesjes zijn wel klein (nl. 100 gr) maar je doet er wel lang mee.
Alles is zeker aan te raden eens te proberen alleen zou ik de sugar scrub niet nog eens kopen omdat deze erg hard op de huid is. Na gebruik ben je dan ook helemaal rood en kan het pijnlijk zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten