zaterdag 7 juli 2012

ONYX Aromatherapie Masker

Eens in de zoveel tijd gebruik ik een lekker masktertje op mn gezicht, gewoon omdat het daarna lekker zacht aanvoelt, omdat het koud is (een sauna masker) of gewoon om te ontspannen.

Deze is echt super om te ontspannen. Hij bevat namelijk jasmijn en lavendel.

Deze kan je kopen gewoon bij de action hij kost volgens mij nog net geen euro en je krijgt een dubbel verpakking daarvoor. Nou super budget proof dus!! Volgens mij vind je geen masker goedkoper die al kant en klaar is.

In een zakje zit echt super veel....

Zoals je zit is dit voor het gezicht echt te veel je kan het er of lekker dik op doen of je kan het ook op je nek/hals smeren dat deel van je huid kan tenslotte ook wel wat aandacht gebruiken.

Ik heb het 15 minuten laten zitten en toen het eraf gehaald, mn gezicht voelde heerlijk zacht aan zonder rood te worden.
Dus het irriteert niet en het is ook niet hard voor de huid.

Ik zou hem zeker wel aanraden tenzij je misschien een erg gevoelige huid hebt.

1 opmerking:

  1. Hmm, ik ben bang dat deze toch net iets te agressief is voor mijn huid.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen