zondag 15 juli 2012

ActionFit Multi AZ


Ik ben echt fan van extra voedingssupplementen maar daarentegen ben ik niet zo consequent om ze echt elke dag te nemen. Ook ben ik niet echt een held in het slikken van pillen dus ben ik op zoek gegaan naar een goed alternatief.

Deze heb ik gevonden in bruistabletten en ook nog eens niet echt duur.

Deze heb ik gekocht bij de action. Ze komen in gewone bruistabletten, 20 stuks in een buisje. Hij heeft een sinaasappelsmaak alleen dat proef ik niet echt. Ik vind het eerlijk gezegd niet echt lekker maar ik drink het toch in eens snel op en dan is het best te doen.


Deze tabletten bevatten:
Vitamine A, C, E, D3, B1, B2, B6, B12, biotine, foliumzuur, niacine, pantotheenzuur, calcium, fosfor, magnesium, chroom, jodium, koper, mangaan, molybdeen, selenium, ijzer en zink.

Heel erg compleet dus. Je lost gewoon wanneer je wilt maar het beste dagelijks 1 tablet op in een glas water en wacht tot dat het helemaal uitgebruist is. Dan drink je het gewoon op en je hebt alle goede vitamine en mineralen weer binnen voor die dag.

Ik vind het echt een aanrader alleen de smaak is voor mij een kleine tegenvaller. Maar de prijs daarentegen maakt het allemaal goed. Lekker gezond tegen toch nog wel een budget prijs.

Proost!

Heb jij de voedingssuplementen van de Action al eens geprobeerd?

1 opmerking: