vrijdag 13 juli 2012

Montagne Jeunesse Peel Off

Vandaag wil ik het met jullie hebben over een lastig maar oh zo fijn masker.

Hij is van Montagne Jeunesse, iedereen die graag een masker op zijn tijd gebruikt kent dit masker wel.
Er zijn verschillende varianten van. Veel van die varianten kan je hier ook op dit blog vinden want ik hou er toch wel van!

Dit masker is een peel-off masker.
Dat betekend dat het een soort gel is wat je aanbrengt en dit goed moet laten drogen en dan kan je je masker gewoon van je gezicht aftrekken in plaats van met een washandje of iets verwijderen.

Heel handig zal je misschien denken?! Ja dat is het ook alleen het masker is heel erg plakkerig om aan te brengen dat kan misschien wat lastig zijn.
Ik doe het overigens met een kwastje.

Open geknipt en wel. Zo ziet het er dus uit.

De geur is best wel lekker alleen de ingrediënten zijn wat mij betreft echt een beetje te sterk.
Als ik dit masker aanbreng gewoon met het kwastje wat je er bij ziet liggen beginnen mijn ogen opeens heel erg te tranen. Zo slaat het op mijn ogen dus.

Ik kan me voorstellen dat als mijn ogen dat al doen van een masker dat hij best agressief is. Ik heb het nooit eerder gehad trouwens.

Hij droogt best wel snel alleen op mijn wangen is het wat langzamer. Het verwijdert dan ook best moeilijk. Maar als je een propje maakt van wat je al los getrokken hebt en dat plekje als het ware tegen de nog wat nattere stukjes aan heb je het zo van je gezicht af.

Wat hij kost weet ik niet maar precies maar het zal rond hetzelfde bedrag zijn als alle Montagne Jeunesse maskers. En is te koop bij de drogist of op internet.

Welke maskers gebruik jij graag?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten