vrijdag 25 november 2011

O.P.I. Handcreme Avojuice

Wat moet je doen als je echt veel in het water zit, droge en schrale handen hebt?

Juist een goede handcrème zoeken.

Dat klinkt makkelijk maar ik vond het bijvoorbeeld best een hele opgave hoor.
Ik heb er verschillende geprobeerd die ik allemaal voor jullie zal reviewen en uitleggen maar ik wil toch wel bij de beste tot nu toe beginnen.

En voor mij was het echt O.P.I.
Ze hebben verschillende crèmes in hun assortiment, ik ging voor de avojuice.
Hij ruikt echt helemaal fantastisch en komt in verschillende geuren dus voor verschillende momenten zou je in principe een andere geur kunnen pakken.

Ik heb de coconut and melon. Deze ruikt een beetje tropisch exotisch maar niet te overheersend.
Hij trekt lekker snel in en laat geen olie of vlekken achter.

Per keer gebruik je niet meer als 1 pompje dus je doet er echt heel lang mee.
Hij komt ook in een verpakking van 30ml dus die kan makkelijk mee in je handtas als je ergens heen gaat.

Hij is ook als bodylotion te gebruiken.
Echt een hele goede aanrader. Heb je zelf een goede handcrème aan te raden laat het vooral weten!

Ik heb mijn O.P.I. uit Chili daar kost hij omgerekend ongeveer €6,-
In Engeland kan je hem eenvoudig ook bestellen o.a. bij lookfantastic voor 9,10 pond

Geen opmerkingen:

Een reactie posten