donderdag 24 november 2011

Oriflame: Aloë Vera & Maracuja Conditioner

Van Oriflame heb ik inmiddels al wel een aantal weken de conditioner aloë vera en maracuja (oftewel gele passievrucht).

Hier ben ik zelf niet zo enthousiast over. Hij maakt je haar niet echt lekker zacht.
Als je hem aanbrengt voelt het haar net zo hard als dat het daarvoor was. Ik laat hem altijd wel een tijdje zitten want anders ben ik bang dat hij zijn werk helemaal niet doet.

Ruikt niet echt lekker maar de geur wat hij afgeeft aan je haar blijft toch wel een halve dag zitten als je geen extra stylingproducten gebruikt.

Als je echt megafan bent van gele passievrucht is hij qua geur aan te raden maar ben je niet zo exotisch ingesteld zou ik voor een ander gaan.

Hij is wel geschikt voor het wassen met conditioner oftewel het CO wassen omdat deze conditioner geen siliconen bevat.

Hij kost €4,95 en daarvoor krijg je 200ml.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten