donderdag 26 april 2012

Kneipp Fata Morgana

Ik ben al jaren een enorme fan van Kneipp producten.
Ik heb dan ook door de jaren heen echt een grote hoeveelheid uitgeprobeerd.

Degene van de afgelopen dagen is deze, Fata Morgana.
Het is een heerlijke douchegel ik kan niet anders zeggen.
Echt heerlijk verkwikkend!

Als je lekker onder de douche staat met het stomende warme water en je doet een beetje van deze Fata Morgana op je douche puff even wrijven en wassen maar dan ruikt echt je hele badkamer naar deze mandarijntjes en sinaasappel!

Ik word er echt meteen helemaal wakker en vrolijk van.

Natuurlijk moet je wel van deze geur houden anders kan je beter een ander uit de grote kneipp-reeks nemen.

Dit is een mini, gekocht voor €1,25 bij de etos geloof ik maar je hebt er natuurlijk ook een lekkere grote fles van.

Wat is jouw favoriete Kneipp product??

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten