zaterdag 28 april 2012

Lush The Jilted Elf

Ik ben net verhuisd zoals jullie weten en dan kom je pas je enorme stash tegen van producten waarvan je niet eens wist dat je ze had....
Ik heb dan ook een shop-stop ingelast voor deze en volgende maand... moeilijk... ja ik weet het maar wel even nodig.

Wat ga je dan doen als je een shop-stop hebt?
Dan ga je andere oudere producten nog eens testen, bekijken en misschien wel waarderen,... zoals ik met deze jilted elf van Lush.
Ik heb deze van Lush in Engeland met de kerst gekregen. Leuk dacht ik en wat lief dat ze die geven, toen maakte ik hem open en dacht ohhh nee is niet mijn geur.
Meteen al. Hij is dus 3 maanden lang in een kast beland tot twee weken terug.

Ik maakte hem nog eens open en dacht ohh nou het is toch wel het proberen waard.

Er zitten leuke shimmers in en de geur valt na een paar keer best wel mee. Ik vind hem nu zelf wel lekker ruiken. Hij ruikt heel erg naar citrus.

In gebruik is hij toch nog wel een  beetje lastig voor mij. Ik ben gewoon een fles douche gel of een zeep gewend en dan is een Jelly even wennen.
Hoe gebruik ik mijn Jelly?? Nou ik neem een grote washand, ik pak de Jelly daarin en wrijf hem over mn lichaam, niet te lang, is niet nodig. Dan stop ik hem netjes terug in zn potje en dan ga ik met mn scrubwashand verder, lekker boenen en wassen en dan schuimt het als een gek terwijl je niet veel Jelly gebruikt.

Ik doe er dan ook echt heel erg lang mee.

Deze Jelly is niet meer te koop omdat het een kerst editie is, maar misschien dat hij bij de volgende kerst wel  weer komt en je hem meteen kan aanschaffen. Ze hebben natuurlijk het hele jaar door wel andere Jelly's die ook echt heerlijk in het gebruik zijn. Ik heb verder ook Joy of Jelly en Whoosh, deze eerste is ook uit het assortiment maar Sweetie Pie en Whoosh zijn nog wel gewoon verkrijgbaar.

2 opmerkingen:

  1. ik hou van de lush jelly's! ze ruiken zo lekker!
    ik volg je nu, volg je me terug?
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi! Wat leuk dat je me volgt, ik heb net eventjes op je site gekeken, leuk! Ik kende je nog helemaal niet. Zal hem zeker in de gaten gaan houden nu ik je updates ook krijg!

      Verwijderen