dinsdag 5 juni 2012

Action Fit Energie Booster Bruis

Deze bruistabletten komen van de Action.
Het bevat 20 bruistabletten, met energie booster bruis.

Deze heb ik meegenomen omdat volgens de verpakking een bruistablet je een hele boost geeft van energie, en op sommige momenten kan ik dat ook best wel gebruiken.

De verpakking is heel erg vrolijk en leuk.

Een tablet bevat vitamine B6, B12 en B2. Verder bevat hij ook caffeine, inositol, niacine, glucoronolacton ,taurine en pantotheenzuur.

Voor vitamine B is dit echt een super aanrader maar echt een boost aan energie geeft deze niet jammer genoeg.

Een tablet ziet er zo uit.
Je gooit deze in een glas met water en wacht gewoon even tot dat hij klaar is met bruisen. Dat duurt maar even net als een paracetamol bijvoorbeeld.

Daarna heb je een soort limonade met een soort sinaasappelsmaak.

Dat drink je dan lekker op en heb je een hele vitamine B boost binnen.

Voor mensen die wel lekker actief worden van een grote hoeveelheid caffeine is het echt een aanrader, er zit namelijk 37.5 mg in. Voor mij heeft hij niet echt gewerkt maar was wel de moeite waard om eens uit te proberen.

De prijs weet ik niet meer, ik heb hem vorig jaar al gekocht, ze zijn trouwens wel twee jaar houdbaar ongeveer dus je hoeft ze niet achter elkaar op te maken.
Hij is gewoon te koop bij elk filiaal van de Action.

Follow my blog with Bloglovin

2 opmerkingen: