zondag 3 juni 2012

Rituals Hamman Delight

Eén van de meest fijnste producten die ik getest heb.
Dit is de showermousse van Rituals.

Rituals heeft veel producten van over de wereld met een bepaald thema.
Ik heb de Hamman lijn, ik heb reeds de scrub gereviewd voor deze blog en nu dan de mousse.

Het is een vocht inbrengende mousse en echt super verzorgend.

Het werkt heel simpel net als een scheerschuim eigenlijk daar is hij het beste mee te vergelijken. Even schudden, op zn kop houden en dan op een washandje een klein beetje en gewoon lekker wassen.
Ik moet alleen wel bekennen dat ik niet lang met deze bus heb gedaan, misschien is hij dan niet echt zo zuinig in gebruik. Maar een leuke en lekkere afwisseling.

De geur is echt helemaal geweldig! Echt een hele goede aanrader. Het is een beetje eucalyptus en rozemarijn.
Leuk weetje eigenlijk deze mousse bevat natrium laureth sulfate.

Hij kost €7,90 en is te koop bij elke Rituals.


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten