vrijdag 1 juni 2012

Lush Lip Tint

Ik heb denk ik echt de slechtste lippen voor lipstick, lipgloss en zo die je je maar kan bedenken.

Ik heb vreselijk last van droge lippen die gaan vervellen. Dus als ik lipstick gebruik die je het heel erg omdat het nog meer uitdroogt of omdat er vreselijk veel vellen aan hangen.

Ik heb nu de afgelopen tijd deze lip tint geprobeerd van Lush.
Lush heeft normaal wel erg goede producten dus het is natuurlijk het proberen waard dacht ik.

Lip tint is niet een soort lipstick in een potje maar het geeft ook de nodige verzorging aan je lippen.
Je moet het eigenlijk zien als een lippenbalsem maar dan met een iets mindere werking en een leuk kleurtje eraan.
Het bevat amandelolie (let op voor mensen met een allergie), Japanse wax, talk, de kleur uiteraard en allerlei verzorgende oliën meer.

De verpakking is gewoon een simpel potje met een draai/schroef deksel ik dacht altijd dat je het eraf moest trekken tot dat ik het heel stom per toeval ontdekte dat het sneller is om te draaien....
Hij is klein genoeg om (uit ervaring) kwijt te raken maar hij kan ook overal makkelijk mee naar toe.

Als je het open maakt ziet hij er zo uit.
Hele mooie roze kleur. Er zitten nog wel wat suikerkristallen op deze zijn ook nog eens goed als een scrub te gebruiken , maar dat hoeft natuurlijk niet want ze zitten maar slechts aan 1 kant.
Je hebt echt telkens maar een heel klein beetje nodig dus je doet er echt super lang mee.

Hij droogt mijn lippen gelukkig niet zo uit maar ik doe er voor de zekerheid de afgelopen tijd nog wel een extra lippenbalsem van Yves Rocher onder (met shea butter).

Hij is te koop bij elke Lush zaak of via hun webshop natuurlijk, hij is wel redelijk prijzig hij kost namelijk €9,25 maar je krijgt zeker wel waar voor je geld!


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten