woensdag 30 mei 2012

The Body Shop Pink Grapefruit

Ik vind The Body Shop altijd wel lekkere producten hebben.
Ik probeer dan ook best wel graag wat nieuws uit als ik eerlijk ben.

Ik heb de afgelopen week deze pink grapefruit geprobeerd. Het is een lekkere frisse douche gel.
De verpakking is een beetje sober en saai maar je ziet meteen wat er in zit en met een leuke vrolijke kleur.
Hij schuimt in combinatie met een douche puff wel heel erg lekker.

De geur is ook erg fris maar ik moet eerlijk zeggen dat ik blij ben dat het een mini is van 60 ml want het is wel een geur die voor mij echt best wel snel verveeld.
Al is deze toch wel voor de zomer erg aan te raden! Daar doet het me ook echt meteen aan denken.

Verder is hij voor mij zacht voor de huid. En ook zuinig in het gebruik.
Ik denk dat ook wel dat je met een grote fles echt mega lang doet.

De prijs zou ik niet weten eigenlijk ik heb deze van Ebay dus de normale winkelprijs weet ik niet, weet jij hem wel? Laat hem dan vooral achter bij de reacties dan help je andere lezers een beetje op weg.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten