maandag 28 mei 2012

Miss Sporty

Soms heb ik wel eens zin in een lekker fel kleurtje.

Dus ik heb deze week de Miss Sporty eens geprobeerd.

Het is een lekker felle knal kleur een beetje a la Koninginnedag. Het is het nummer 113.

De verpakking is misschien een beetje saai maar erg Miss Sporty ik denk dat ze deze verpakking al hebben echt zo lang als ik me kan heugen, saai begint het wel een beetje te worden maar het is wel heel herkenbaar en daar gaat het ook wel om.

Hij lakt echt heel erg goed en met één laagje.
Goed effen aanbrengen en dan is het echt dekkend.
Dus wat dat betreft vind ik het echt een aanrader. Het kwastje is verder gewoon normaal. niet te dik en niet te dun maar gewoon goed functioneel.

Het drogen gaat ook wel redelijk snel genoeg dus wat dat betreft echt een goede aanrader.
De prijs weet ik eigenlijk niet meer wat ik heb hem toch al wel een tijdje.

Heb jij ook lakjes van Miss Sporty??


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten