zondag 4 december 2011

Action: Odina Gezichtsscrub

Omdat ik het zelf ook wel eens prettig vind om op een blog wat meer budget producten te zien ben ik zelf ook wel bewust met shoppen en laten zien.
Ik was laatst bij de Action en zag deze leuke roze tube staan en dacht meteen nou die moet ik proberen!!
Het is een op het zicht zachte scrubcreme.
Als je hem gebruikt dan voel je al dat hij best wel een beetje agressief kan zijn dus het is wel aan te raden niet meteen flink te gaan boenen.
Na gebruik voelt je huid wel echt lekker schoon en zacht aan. Dus ik gebruik hem dan ook echt nu eens per week.

Een tube zoals deze kost iets van 2 euro ik ben de bon kwijt dus heel precies weet ik het niet maar hé het is tenslotte de Action dus veel meer zal het niet geweest zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten