zaterdag 3 december 2011

Oriflame: Amber Elixir Bodylotion

Ik heb ooit eens een super grote bestelling gedaan bij Oriflame omdat ik nogal nieuwsgierig geworden was naar hun producten.
Zo ook de parfums en met name Amber Elixir.
Deze draag ik echt dagelijks nog met heel erg veel plezier want hij ruikt echt super lekker!
Echt aanrader dus.
Maar nu kwam ik in dezelfde catalogus nog een keer de naam Amber Elixir tegen in de vorm van een body lotion.
Ik had mn hoop natuurlijk want als je net zo lekker gaat ruiken met de parfum helemaal goed.

Toen ik hem in huis kreeg en hem open maakte zat er een erg zachte geur aan. Niet verkeerd dacht ik ook in subsantie is hij goed hij smeert lekker uit en trekt ook wel redelijk snel in.
Hij verzorgt en hydrateert de huid ook nog eens.
De geur is alleen een kleine tegenvaller want hij ruikt niet helemaal naar de parfum en ook is deze geur redelijk snel verdwenen.

Ik zelf heb voor deze pot €12,50 betaald maar hij is wel vaak in de aanbieding dus dat is een goed moment om hem natuurlijk eens te proberen.

Voor iedereen die van een zacht geurtje houdt helemaal aan te bevelen hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten