maandag 21 november 2011

Action: Onyx Peeling Maskerdoekjes

De Onyx peeling maskerdoekjes zijn 8 masker doekjes in een leuke handige meeneem verpakking.

Het formaat van de doekjes zijn prima en passen dan ook wel op elk gezicht. De doekjes bevatten gaten voor ogen, mond en neus.
Ze zijn geschikt voor alle huidtypes en leuk om mee te nemen als je ergens op vakantie gaat bijvoorbeeld en je hebt geen tijd of zin in een normaal masker.

Ik heb hem geprobeerd op een rustig tijdstip en hem lekker 15 tot 20 minuten laten zitten. Toen ik hem eraf haalde verwachte ik nog wel wat gel op mijn huid maar dat bleek zo goed als weg. Normaal zou je dat nog een beetje in de huid kunnen inmasseren.
Het is wel aan te raden lekker te gaan liggen met het maskerdoekje want anders valt hij gewoon regelrecht van je gezicht af. Op de verpakking staat te lezen dat je het met de vingertoppen even moet aandrukken maar ook dat werkt bij mij niet. Liggend is hij nog wel te doen

De huid voelt iets zachter aan, heerlijk als je op reis bent en zeker budget proof!!
Ze kosten geloof ik iets van €1,69

Geen opmerkingen:

Een reactie posten