maandag 21 november 2011

Eucerin: Dermo Purifyer

Als je net als ik last hebt van puistjes op z’n tijd is het de bedoeling dat je je huid ook wel een beetje extra gaat verzorgen.
Dus een lekkere fashwash, tonic en crème.

Ik heb er al veel geprobeerd in het verleden en tot nu toe heb ik mijn ideale tonic bijvoorbeeld nog niet gevonden.

Mijn tonic op dit moment is Eucerin Dermo-purifyer.
Het is een zuiverende tonic voor een vette en acnegevoelige huid.
Deze is heel goed te combineren met de reinigingsgel en de verzorgende crème.

De tonic maakt de huid goed schoon, prikt een beetje maar het geeft een lekker fris gevoel.
Over de bijbehorende crème ben ik ietsje minder enthousiast. Het maakt mijn huid de volgende dag alleen maar vetter als daarvoor. Zonder een dekkende poeder glimt de huid dan ook behoorlijk.

De prijs ligt rond de €14,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten