zondag 20 november 2011

L'Oreal Volume Million Lashes Mascara

Dit is een geweldige mascara die spinnenpoten (samengeplakte wimpers) tegengaat.

De mascara is intens zwart en geeft een volume boost aan je wimpers.
Het komt zegt L’Oreal zelf door het borsteltje wat eraan zit. “Het 'Milionizer' borsteltje geeft iedere wimper meer volume dankzij de vele borstelhaartjes en omhult de wimpers vanaf de aanzet tot aan de punt met kleur.’
Deze is vrij grof dus voor het preciezere werk is het een beetje lastig maar hij spreidt de wimpers op een mooie manier en door het doseersysteem zorgt de mascara ervoor dat er niet te veel mascara aan je wimpers komt en daardoor niet gaat klonteren en dus worden de oude spinnenpootjes voorkomen.


De verpakking is natuurlijk ook de moeite waard want je hebt niet veel “gouden” mascara’s, dus het geeft wel een extra luxe tintje.

Ik weet dat velen de mascara vervangen na 3 maanden. Ik doe het zelf niet. Ik verzorg mijn spullen natuurlijk wel en ben de enige die mijn mascara’s gebruikt dus ik doe ook wel iets langer met een mascara. Na ongeveer 6 maanden vervang ik hem meestal dus of je er langer als 6 maanden mee kan doen weet ik niet. Hij droogt in elk geval binnen de 6 maanden niet uit en werkt nog steeds erg fijn.

Hij kost ongeveer €16,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten