woensdag 25 april 2012

Oriflame Visions Mascara

Ik blijf even in mijn Oriflame bui hangen.
Gister natuurlijk ook al en vandaag dan nog een artikel over Oriflame.

Ik heb sinds een maand deze mascara ingebruik.

Ik moet je zeggen niet elke dag want ik vind hem niet zo fijn.

Het is een Visions mascara, een wat jongere lijn van Oriflame.
Hij is heel erg goed zwart dat moet ik toegeven. Echt super.

Maar het borsteltje is voor mij toch een beetje raar....

Zoals je hier kan zien is hij eigenlijk maar half.
25% haar, 25% niks maar dan ook echt niks dan weer 25% haar en weer 25% niks.

Nou dat is voor mij echt heel erg lastig in gebruik en het enige wat ik er mee krijg zijn dikke vieze spinnenpoten.

Alles blijft aan elkaar vast plakken en droogt echt snel dus corrigeren zit er niet echt in.

Hier zit dan wel weer haar.

Het is erg jammer want ik krijg geen prikkende ogen  of iets het is alleen dat de wimpers niet zo mooi en subtiel worden als dat ik eigenlijk wel zou willen hebben. Ik hou niet van die dikke aan elkaar geplakte wimpers. Dus voor mij is het een no go geworden.

Hou je er nou wel van,... hij is te koop bij een consulente van Oriflame via een catalogus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten