dinsdag 24 april 2012

Oriflame Lucia

Lekker ruiken is voor velen wel erg belangrijk, dus hoe goed is het dan als je een handtas parfum vindt?!

Ik heb deze geprobeerd van Oriflame. Het is een makkelijk parfum wat een beetje lijkt op de vorm van een lipstick.

Lucia is natuurlijk ook verkrijgbaar in een grote verpakking maar omdat ik niet wist hoe hij rook heb ik deze genomen.
De prijs viel ook nog wel mee voor deze heb ik omgerekend 7 euro ong betaald.

De geur zelf blijft best wel lang hangen dat is echt een voordeel van deze Lucia.

De geur zelf is toch best wel zwaar.
Ik zou hem dan ook niet aanbevelen voor mensen van onder de toch wel 30.... Zelf ben ik 25 jaar en ik vind hem voor mij echt al te zwaar eigenlijk.
De geur doet me denken aan die typische oude Nina Ricci geur. Die ruik je ook al van ver aankomen, dat is met deze net zo.

De geur zelf is qua kwaliteit dus best wel goed maar alleen is het niet helemaal mijn smaak geweest.
Hij is inmiddels op dus kan hij nu ook na het schrijven van dit artikel weg :-).

Hebben jullie zelf ook geuren van Oriflame geprobeerd?

1 opmerking: