maandag 23 april 2012

Tips en Ideeën!

Ik krijg wel eens leuke mailtjes van mensen of ik dit of dat toch niet nog wil reviewen of er een artikel over wil plaatsen.

De meeste heb ik toch wel gedaan.

Ondanks mijn shop-stop in april en mei 2012 wat ik hopelijk wel ga volhouden, wil ik jullie toch vragen of je nog iets hebt waar je graag wat meer over zou willen weten.

Zijn dat nou meer budget of meer luxe, binnenlands of buitenlandse merken / producten, meer stash, meer shoplog (nu even niet) etc.

Je mag alles bedenken en dat via de mail of hier bij de comments naar de zenden. Ik zal er dan ook zeker wat mee doen.

2 opmerkingen:

  1. Ik weet niet hoe ik je moet mailen maar ik zou graag meer budget zien van de drogist zoals catrice, essence, hema en zo :$
    Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind luxere producten wel erg leuk, ik kan ze wel niet altijd kopen maar toch heerlijk om naar te kijken. Mac, lancome, l'oreal, estee lauder, dior en zo.
    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen