zondag 22 april 2012

O.P.I. Avojuice Caramel Cream

Ik heb al eens geschreven over mijn favorite handcreme ever!!
Deze variant is voor mij nieuw eigenlijk, ik heb altijd dezelfde gehad.
Maar ik dacht ach laat ik eens een andere gebruiken.

O.P.I. handcreme's zijn heel erg verzorgend door onder andere het aloe extract wat erin zit.

Je hebt per keer echt maar een druppel nodig om je hele handen en nagelriemen in te smeren.
Met deze verpakking doe je dan ook best wel even.

Er zit 30ml in dat is voor mij erg handig om gewoon lekker mee te nemen in mn tas zodat ik altijd even kan smeren.

Het is niet vettig dat is erg prettig en het blijft er ook niet op liggen maar trekt echt super snel in.
Dan de geur.... Ohh wat is ie lekker, zoetig maar niet overdreven.
Echt caramel-achtig maar in de lichtste vorm.

Verder is het een geur die echt wel een hele tijd blijft hangen aan je handen. Bij mij toch wel zo'n uur of 3 en ik ben wel iemand die veel handen wast.

Ik heb deze in zuid-amerika gekocht met een prijs van omgerekend ong 3 euro. Niet zo heel erg goedkoop maar ik vind het nog steeds wel te doen.

Je kan hem vinden op verschillende webshops. Of ze deze ook in het groot hebben, dat weet ik niet, die zijn natuurlijk altijd wel voordeliger als deze kleinere verpakkingen.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: