vrijdag 20 april 2012

Nails Inc

Van Sephora heb ik dit Nails Inc. lakje. Ik vond hem in mn stash en dacht hee die heb ik nog niet gewatched dus hoog tijd zal je zeggen.
Dit is een merk dat veel in Engeland verkocht wordt, daar heb ik hem dus dan ook van. Via de website van Sephora kan hem daar bestellen.
Nails Inc is niet een goedkoop merk want dit lakje kost ook gewoon 9,50 pond. (11,50 euro)
Maar dan heb je toch wel een lakje waar je lang mee doet.

Het is een zoete cotton candy kleur waar ik wel van hou.
Hij heet south molton street.

Met 1 laagje droogt hij nog wel streperig op en is hij ook een beetje waterig maar na 2 laagjes dekt hij volledig.

De foto's zijn een beetje zo genomen dat je mn lelijke nagelriemen niet echt ziet want niemand zit daar natuurlijk op te wachten lijkt me.
Zoals ik al zei in een eerder artikel doe ik er ook echt wel wat aan na mn verhuizing maar het is sneller beschadigd als geheeld.

Het lakje houdt trouwens niet lang, zonder topcoat begint hij na 2 - 3 dagen toch wel een beetje te chippen.
Dat is best zonde, maar wil je mooie nagels voor een speciale avond kan je deze echt pakken want hij is toch net ietsje mooier als de standaard lakjes.

1 opmerking: