woensdag 11 juli 2012

Action: Poriënstrips

Een van de geweldigste uitvindingen vind ik deze strips

Heel erg makkelijk in gebruik en toch lekker voor een schoon gevoel schoon gezicht.

Deze strip komt uit de verpakking van de Action en kost bijna niks! Het doosje heb ik niet meer dus ik moet jullie het laten zien op deze manier. Alle strips zitten namelijk netjes verpakt per stuk.
Dat houdt het wel hygiënisch natuurlijk.

Hoe werken ze? 
Heel simpel! Voor iemand die ze niet kent werkt het als volgt.
Je moet je neus een beetje vochtig maken (niet kletsnat). Daarna haal je de strip uit de verpakking. Verwijderd het doorzichtige folie wat er op zit. En plakt het voorzichtig op je neus.

Dit moet je laten zitten tot dat het wat hard en trekkerig aanvoelt.
Daarna kan je hem voorzichtig los trekken. En dan zul je verstelt staan hoeveel troep er allemaal uit je poriën komt.


Zoals je ziet heeft het stripje de vorm van een neusje.
Maar ik gebruik ze ook wel gewoon op mijn kin, dat werkt heel erg goed al is het een beetje prutsen af en toe.
Een strip weet tenslotte niet waarvoor hij gemaakt en bedoeld is dus doet zijn werk op je hele gezicht!


Heb jij ze al eens geprobeerd?



Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten