maandag 9 juli 2012

HEMA Diamond Nailpolish

Een hele verrassing voor me was deze nagellak van de Hema.

Ik kocht hem een beetje met twijfel moet ik eerlijk toegeven want tja ik heb er niet al te beste ervaringen mee gehad jaren geleden, werd hard of was te waterig, droogte te langzaam etc.

Nou ik vond het kleurtje echt heel erg mooi een beetje een kopie van Catrice in the bronx, dus toch maar gekocht.


Hij lakt heel erg goed! Het kwastje is niet te dik en niet te dun. Echt precies goed voor mij.
Daardoor brengt hij snel aan en ook de droogtijd is super snel.

Ik heb op deze foto's natuurlijk geen topcoat aangebracht zodat je kan zien hoe hij echt is. Hij glanst heel erg mooi en blijft ook nog eens 5 tot 6 dagen zitten zonder topcoat en zonder te chippen.


Ze hebben verschillende kleuren in deze lijn die ook ook zeker wel ga proberen.

Heb jij ook een lakje van de Hema?

2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mij gaat volgen, ik volg je terug!
    Die nagellak ziet er goed uit, ik heb zelf nog geen lakjes van de Hema.
    Groetjes Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hennie,
    Ja het kwam voor mij ook als verrassing dacht in het begin oei het wordt helemaal niks maar ben er toch wel blij mee en ook nog eens super goedkoop.
    Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen