donderdag 5 juli 2012

L'Oreal Absolut Repair

Deze tester kreeg ik vorig jaar eens van de kapper om te proberen.
Ik heb vaker zulke testertjes en vaak zijn ze best wel fijn.

Deze is van L'Oreal, het is een repair conditioner (balsem) voor beschadigd haar.

Na het wassen heb ik hem netjes verdeeld in mn haar. Even in gemasseerd, in laten trekken en toen uitgespoeld.

Voor mij maakte hij niet echt verschil als ik eerlijk ben. Normaal gebruik ik conditioner van John Frieda en deze is niet heel anders. Behalve dan de geur.

Deze ruikt echt niet lekker. Ik kan het niet goed omschrijven maar het is met niks te vergelijken.
Het vervelende er aan is wel dat het lang blijft hangen.
De substantie is wel heel erg fijn. Het is niet echt dun maar smeert wel erg goed uit!

Maar als het je niets uit maakt hoe een conditioner ruikt en wil je gewoon goed verzorgd haar zou ik hem eens proberen.

De prijs weet ik niet goed want ik heb deze tester gekregen. Ik vind de geur echt niet lekker dus heb ik nooit gevraagd naar een grote normale verpakking. Je kan hem wel vinden bij de kapper.

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking:

  1. De geur valt mij wel iets tegen, jammer dat het geen verschil geeft.
    Liefs, xxx

    BeantwoordenVerwijderen