dinsdag 3 juli 2012

MoroccanOil

Ik ben erg gek op van die lekkere oliën voor in mijn haar.
Het geeft meteen een goed voedend effect.
Maar je moet wel oppassen dat je er niet te veel van gebruikt want dan wordt het haar er juist erg vet van.

Ik heb de afgelopen jaren al een behoorlijke collectie opgebouwd en verbruikt.

De afgelopen tijd heb ik deze van MoroccanOil gebruikt.
Het is een behandeling voor elk haartype.

Ik gebruik het meestal op pas gewassen haar. Een heel klein beetje dat is echt voldoende en dan alleen vanaf de helft van mijn haar naar beneden, dus niet op de hoofdhuid.

Deze olie is echt helemaal geweldig, het geeft je haar meteen veel meer glans zonder dat het er vet of zo uit ziet. Mét arganolie wat je haar gezond maakt.

Ik ben nu ook andere aan het testen maar tot op dit moment is het voor mij echt de nummer 1, hij is wel erg prijzig maar komt ook echt in een vreselijk grote fles waar ik met half lang haar toch denk ik wel een jaar mee kan doen.


Dit is de fles, met  maar liefst 100 ml.

Hij is te koop op Engelse webshops maar tegenwoordig kan je het ook makkelijker in Nederland vinden gelukkig.
Als je voor een keer je ogen dichtknijpt wat betreft de prijs dan heb je echt eens een super fijn product.


Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten