zaterdag 19 november 2011

Herbal Essences Supermodel Straight Conditioner

Mijn haar is soms best wel onhandelbaar en daarom zijn goede haarproducten echt een must voor mij.

De laatste tijd heb ik verschillende producten uitgeprobeerd maar deze sprong er toch echt wel uit.

Herbal essences  heeft een conditioner met zijde extracten ontwikkeld voor mooi zacht haar en ik moet zeggen dat doet deze ook echt.

Ik gebruik hem na mijn normale shampoo en laat hem iets langer intrekken als de meeste mensen misschien doen (zo'n 10 minuten) en spoel hem goed uit daarna voelt mijn haar super zacht en glanst het mooi.

Het is een lekkere roze crème die niet zwaar aanvoelt.

De conditioner bevat een siliconen waardoor hij niet geschikt is om het haar er mee te wassen wat veel mensen doen.

De prijs is €4,99 en dat is hij ook echt helemaal waard!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten