zaterdag 26 november 2011

Lancôme: Magistrale

Dit is echt een fantastische crème die je huid strakker en gladder maakt.
De crème is te gebruiken voor de bovenarmen, decolleté, billen, taille en de buik.

Ik heb de crème nu een week of 5 gebruikt en ik kan wel merken al na de eerste twee weken dat mijn huid een stuk zachter en gladder aan voelde.

Hij verstevigd de huid na een week of 3 tot 4 na vast dagelijks gebruik.
Ik kan al zeggen ik kan niet meer zonder!

Lancôme heeft het zelf ook getest hieruit bleek ook dat 74% van de 172 vrouwen ondervonden dat hun buik na 4 weken steviger was.

De tube is heel erg stijlvol zoals je van lancôme kan verwachten.
De prijs is wel een beetje een tegenvaller, hij kost namelijk €74,95 voor 200ml. Maar hij is het geld zeker waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten