dinsdag 29 november 2011

Lush: Marilyn Masker

Dit is zonder twijfel het meest fijne masker wat ik ooit gebruikt heb.

Door het lijnzaadgel wat in het masker zit wordt je haar direct na het eerste gebruik al lekker zacht en krijgt het haar door de verse citroensap een prachtige glans.

Voordat ik mijn haar was doe ik het er in ruime hoeveelheid op en laat het lekker 20 tot 30 minuten zitten.
Dit doe je dus op droog haar!
Dit is een masker voor mensen met blonde haren. Ze zeggen dat het een highlighting effect heeft. Dit heb ik zelf niet ondervonden jammer genoeg.
Maar mijn pluizige lokken zitten weer in model. Het ruikt ook nog eens lekker

Voor een potje van 225gram betaal je in Nederland en op hun webshop €12,95

Wat ook een leuk weetje is van Lush is dat als je de zwarte potjes op spaart en je levert er 5 in bij een Lush-winkel krijg je een gratis vers gezichtsmasker! Dus zeker de moeite van het bewaren waard.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten