woensdag 30 november 2011

Lush: Wiccy Magic Muscles Massagebar

In 1 woord heerlijk!
Ik stond altijd een beetje sceptisch tegenover een bar.
Ik dacht nou dat kan nooit zo goed zijn als gewone vloeibare olie maar toch na veel overwegingen heb ik hem gekocht.
En ik moet zeggen dat ik helemaal overdonderd was.
Hij ziet er misschien een beetje raar uit maar hij ruikt heerlijk naar kaneel. Voor mij is het heerlijk maar voor sommige kan hij wel erg sterk ruiken.

Als je hem over de huid smeert smelt hij als ware heerlijk in de huid en blijft er een dun laagje olie over waar je dan vervolgens heerlijk even mee kan doormasseren zodat alle pijn uit je spieren zal verdwijnen.
Wel moet je soms even een tijdje doormasseren want laten we eerlijk zijn het is geen wondermiddel dat je er even op kan houden en dan weg pijn.

Als je hem zo in de kast legt ruikt de hele kast heerlijk naar de wiccy magic muscles bar, als je hier niet van houdt kan je beter een tin gebruiken. (dit is een doosje waar de massagebar precies inpast, ook verkrijgbaar bij lush)

Voor een bar van 70 gram betaal je €10,25

Geen opmerkingen:

Een reactie posten