zondag 27 november 2011

Onyx Exfoliating Masker

Oftewel het masker van de Action!
Deze is extreem budgetproof maar tot mn grote verbazing werkt hij ook lekker.
Hij komt in een dubbel verpakking dat wil zeggen dat je per aankoop dus eigenlijk gewoon 2 maskers hebt.

Tijdens het openmaken dacht ik oh nee hij is wel heel erg dun ik hoop dat het wat wordt maar omdat er ook echt heel veel in zit kan je het masker er wel lekker dik opsmeren.

De geur is heel zacht maar wel lekker (hij ruikt echt naar perzik) dus het is niet zo dat je echt 15 minuten zit af te tellen.

Na het afhalen voelde m’n gezicht heerlijk zacht en helemaal schoon.
Hij is geschikt voor een normale tot vette huid daarom heb ik deze gekozen.

Ik geloof dat hij iets van €0,89 kostte zeker ben ik er niet van maar veel meer zal het echt niet geweest zijn,  je kan hem in elke vestiging van de Action vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten