dinsdag 22 november 2011

Trind: Nail Repair Natural

Hét redmiddel voor slappe en snel breekbare nagels.
Mijn moeder gebruikt het al zo lang als ik me kan heugen en nu ben ik toch ook overtuigd.

Mijn nagels waren nogal zwak geworden door het vele gebruik van nagellak remover dus heb ik de knoop doorgehakt en me een flesje gekocht.

De eerste twee weken moet je het wel elke dag gebruiken. Als de nagel eenmaal mooi en sterk uitgroeit kan je het er gewoon elke week even vervangen.
Dus wel de eerste laagjes er steeds weer afhalen.
Als je het echt volgens het schema gebruikt zien je nagels er prachtig verzorgd uit.

Er is een hele lijn van, natural, matt, color en pure pearl.

Per flesje betaal je ong. €14,95 (dit online bijvoorbeeld) vaak zie je wel aanbiedingen of acties van trind bij verschillende drogisterijen dus wil je het proberen en is het een beetje aan de prijs let dan vooral op!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten