woensdag 7 december 2011

Andrelon: Volume Mousse

Wat moet je doen als je toch wel wat dun en futloos haar zonder volume hebt?
Juis! Op zoek gaan naar een goede mousse.
Ook ik heb er wel een stuk of 10 in de badkamer staan.
De laatste tijd ben ik de Andrelon aan het testen en ik moet zeggen dat het best een goede mousse is voor de prijs.
Hij zakt niet zo snel in en het is echt een mousse die je haar lekker wat volume geeft en dat is ook wat ik nodig heb.
Het enige nadeel is wel dat je er ietsje meer van nodig hebt als normaal maar daar valt wel overheen te komen.
Aan mensen die toch wel een redelijk budget-proof mousse willen die ook nog eens doet wat hij belooft, zou ik zeggen Andrelon Volume Mousse!!!! Probeer het mij heeft het echt geholpen.

Hij kost ong. €3,47 bij de kruidvat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten