maandag 12 december 2011

Listerine Mondwater Total Care

Bij beauty hoort natuurlijk niet alleen maar je huidverzorging of make-up. Ook je mond heeft verzorging nodig en straalt beauty uit als deze goed is verzorgd.
Daarom dan nu eventjes een artikeltje over Listerine.

Het merk dat natuurlijk vooral bekend is van de explosie op tv.

Ik heb deze mondwater gekocht en gebruikt omdat tandvleesaandoeningen echt nummer 1 is voor tandverlies in Nederland en ik hier toch met een goed voornemen iets aan wou gaan doen.

Het kleurtje van de fles en vloeistof vond ik erg leuk dus besloot ik deze maar te proberen.
Ik heb best wel last van ontstoken tandvlees maar sinds ik dit water gebruik echt het is een stuk minder geworden. Ik moet wel braaf elke dag spoelen anders heeft het geen nut natuurlijk.

In het begin is het erg wennen met dit water want hij heeft een erg sterke smaak waar dan ook de tranen van in mn ogen sprongen.
Na gebruikt ruikt je mond en je adem heeeeerlijk fris. Echt een aanrader voor mensen met slechte adem en ontstoken of slecht tandvlees.

Hij is zijn prijs ook nog eens waard hij kost  ongeveer €6,95 je doet er lang mee en werkt echt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten