zondag 18 december 2011

Nivea My Silhouette

Deze Nivea gel belooft heel wat, na het smeren heeft deze slimmende gel een corrigerend effect voor een slanker figuur.

Nou wie wil dat nou niet? Ik wel dus heb ik hem ook meteen geprobeerd.

Hij bevat witte thee en anijs extracten.
Vetcellen worden gereduceerd en de terugkeer wordt voorkomen zodat de resultaten blijvend zijn.
En het anijs extract speelt een belangrijke rol bij de vetverbranding in de cel. Dit leidt tot een verhoogde aanmaak van collageen waardoor de huid zichtbaar strakker wordt en de contouren worden gecorrigeerd.
Al deze resultaten zouden volgens Nivea meetbaar zijn na 4 weken.

Nu mijn oordeel... werkt het wel of niet?? Nee bij mij heeft het niets geholpen om eerlijk te zijn.
Wel heeft het een lekkere zachte werking waardoor je huid echt zacht aanvoelt. De gel trekt bij mij niet zo snel in maar ruikt lekker.

Maar de centimeters in omtrek wat ze zeggen dat je er mee kan verliezen is bij mij niet gebeurd.
Hij kost ong. €12,95

Geen opmerkingen:

Een reactie posten