zaterdag 10 december 2011

Oriflame: Grapes & Echinacea Antioxidant Shampoo

Ik heb zoals jullie weten een super doos met allemaal Oriflame producten dus er zullen nog veel meer reviews komen van dit merk.
Nu de shampoo.
Hij is inmiddels al op. Deze grapes en echinacea shampoo.
De shampoo heeft een hele diepwerkende reiniging wat hij ook echt doet.
Hij ruikt niet zo heel erg lekker voor mij maar ook het gevoel na het uitspoelen maakt voor mij dat ik hem echt niet nog eens zou gaan kopen.
Je haar voelt echt vreselijk hard aan. Net als touw zeg maar dus echt zonder conditioner die lekker voed is deze shampoo al helemaal af te raden voor mensen met halflang tot lang haar.
Heb je kort haar zou je het misschien eens kunnen proberen. Daar kan ik niets over zeggen.

Hij is te koop bij een Oriflame consulente voor €4,95.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten