maandag 2 januari 2012

Lactacyd Femina Wasemulsie

Nu een wat serieuzer artikel denk ik. Niet veel beautyblogs hebben recensies over deze onderwerpen zag ik maag vandaag wil ik er toch wel een doen.
Het gaat over de hygiene van de vagina.
Dit is net zo belangrijk als een goede douche gel alleen wordt dit vaak vergeten.
Of uit schaamte misschien niet gedaan.

Uit ervaring weet ik dat een ontsteking of infectie heel erg naar kan zijn, misschien merk je er in eerste instantie niks van maar de gevolgen kunnen niet te overzien zijn!
Daarom is de intieme verzorging net zo belangrijk.

Ik heb hiervoor Lactacyd getest.
Ik moet zeggen de geur is heel erg fris. Na gebruik voel je je dan ook echt helemaal schoon.
Deze wasgel bevat geen zeep en daarom gaat hij tijdens of na het gebruik ook niet irriteren.
Met gewone zeep kan het ontzettend prikken.
Hij schuimt lekker en is echt helemaal super in het gebruik!
Echt een topper om aan te raden.

De prijs ligt rond de €3,99.
Naast deze wasgel zag ik nog meer producten van Lactacyd. Die ga ik ook zeker eens testen maar die volgen dus later.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten