donderdag 26 januari 2012

L'Oreal Resist & Shine Nagellak

Regelmatig een nieuw leuk kleurtje op je nagels ziet er meteen wat vrolijker uit vind ik altijd.
Ik spaar dus ook al met groot enthousiasme sinds lange tijd nagellakjes.

Mijn laatste aanwinst is deze van L'Oreal.
Hij ziet er heel erg leuk uit vond ik ook op de nagels houdt hij hetzelfde kleurtje.

De lak droogt redelijk snel maar houdt bij mij zelfs niet met een base en topcoat 7 dagen.
Hij begint te chippen na ong 4 dagen dus dat is niet heel erg slecht maar had wel ietsje langer verwacht.

Hij lakt wel goed, het borsteltje is een beetje aan de grote kans dus voor het fijne werk niet geschikt.
De brede dop kan je eraf halen bij mij dus dan heb je een makkelijk kwastje in de hand net als een pen zo dik zeg maar.

De lak bevat overigens titanium, ze zeggen hierbij dat het minder snel breekt en zelfs stootbestendig is.

Hij kostte €10,95. Voor de prijs en kwaliteit weet ik niet of ik meerdere lakjes ga kopen van dezelfde lijn want andere wat goedkopere merken hebben ook hun chipjes na 4 dagen ongeveer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten