donderdag 19 januari 2012

Schwarzkopf Droogschampoo

Ik zelf heb best wel snel last van vet haar helemaal als het ook nog een beetje warm wordt of als ik veel aan het rennen en vliegen ben.
Mij hebben ze altijd gezegd des te vaker dat je het wast des te sneller vet wordt het. Maar inmiddels ben ik er ook wel achter dat het met je hormonen te maken heeft.
De reden maakt natuurlijk niet zo veel uit maar wel dat ik het niet prettig vind. Telkens wassen en dan aan het einde van de dag nog met een vette kop haar lopen.... Wie vindt dat nou fijn?!

De uitvinding voor mij is dan ook wel droogshampoo's ze bestaan al even, vroeger al in verzorgingstehuizen maar sinds kort zijn ze ook meer in het nieuws en is het echt weer in opkomst.

Ik heb deze uitgeprobeerd van Schwarzkopf.
Het is een gemakkelijker spray die handig is in gebruik.
De geur is ook lekker fris.

Wel moet je misschien even oefenen dat je het wel van de juiste afstand in je haar spuit.
Lekker op de hoofdhuid even wachten en het haar ziet er weer fris uit alsof het gewassen is.

Je haar wordt er natuurlijk niet zo schoon van als na een echte wasbeurt maar als je niet kan of wilt is het een heel erg goed alternatief en kan je best weer een dagje wassen overslaan.

Prijs is ook erg goed te doen hij kost namelijk net geen 3 euro.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten