donderdag 2 februari 2012

Paco Rabanne Lady Million

Ik ben gek op parfum, ik probeer dan ook wel veel uit.


Nou had ik de mannengeur van Paco Rabnne al meerdere malen geroken en al eens cadeau gedaan dus voor mij was het een leuke verrassing om deze lady variant te zien.


De parfum bevat bittere sinaasappel, framboos, neroli, jasmijn, gardenia, patchouli en amber dit kan niet anders natuurlijk als een prachtig bouquet opleveren.


De flacon heeft ook een mooie diamant vorm, echt een klassieke uitstraling welke ook nog eens prachtig op bijvoorbeeld je nachtkastje staat.


De geur blijft ook nog een heel erg lang hangen en je hoeft je daarvoor echt niet helemaal onder te sprayen.


De prijs is misschien niet voor iedereen leuk, voor 30ml heb ik €47,95 moeten betalen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten