zondag 11 maart 2012

Clean & Clear

Als je toch al 25 bent en je hebt nog last van onzuiverheden kan ik je vertellen dat je er een beetje wanhopig van wordt.
Altijd maar weer op zoek naar verschillende middeltjes om je gezicht aan te pakken.
Zo nu ook ik weer met Clean & Clear.
Deze creme heb ik in Chili gekocht in de hoop dat het mn huid goed zou doen.
De creme is licht maar toch vettig van substantie. Het brengt heel makkelijk aan en je hebt er een druppeltje van nodig.
Heel erg goed zou je zeggen. Hij komt ook in een lekkere grote verpakking van 100ml. Ook een pluspunt.

Maar nu komt het....

Hij brandt!! Ja echt letterlijk in je gezicht.
Na mn routine, dus de facewash en mn tonic breng ik deze heel enthousiast al 10 dagen aan en wat gebeurd er,... een paar minuten niks maar ben je klaar met smeren dan wordt de huid rood en voelt het heel erg branderig aan.
Doet me denken een beetje aan de clearasil van vroeger.

Echt een aanrader dus? NEE!
Hij kostte maar omgerekend 6 euro hier maar ik zou hem toch echt nooit meer opnieuw kopen!

Jullie ook wel eens miskopen gedaan op gebied van dag/nachtcreme?

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: