vrijdag 9 maart 2012

Lush Karma Kream

Een van mijn favorieten van Lush is toch zeker wel de Karma zeep.
Dus dan kan de Karma Kream niet uit blijven zou je zo denken toch?

Nee inderdaad.
Ik heb over het algemeen best wel last van een droge huid en dan is het toch even fijn om je zo af en toe (na elke douche beurt is voor mij te veel) even lekker helemaal in te smeren.

Ik heb deze pot ik denk een maand of 2 geleden gekocht en echt er is nog bijna niks uit.

Ik smeer toch zeker 3x in de week mijn benen er helemaal mee in soms neem ik mn hakken er ook nog even bij mee en toch je hebt er echt super weinig van nodig!

De geur die er meteen vanaf komt is wel heel erg onbeschrijfelijk en nog sterk ook, maar wacht even dan verdwijnt de eerste geur en komt er een zachte geur voor terug die echt heel erg lang blijft hangen.

De creme zit in een beetje een saai maar zo typisch potje van Lush, namelijk het zwarte potje welke je dan weer op kan sparen want heb je er 5 krijg je er een gezichtsmasker voor terug dus dat is wel een extra pluspuntje.

Ja... allemaal lovende woorden dus, er is alleen een beetje een nadeel als we dan naar de prijs kijken. Hij kost €18,95 en daarvoor krijg je 225gram. Dat is natuurlijk niet veel en voor heel veel echt een aanslag op de portemonnee. Maar je doet er echt lang mee niet overdreven dik smeren want dat is ook echt niet nodig maar gewoon normaal en je bent zo 2 of 3 maanden verder.

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten