woensdag 2 mei 2012

Ebay

Dingen een tweede leven geven vind ik heel erg leuk.
Ik snuffel dan ook wel regelmatig op Ebay.

Toch wil ik hierbij jullie wel een beetje waarschuwen als je wat leuks koopt of op iets bied daar.

Ik heb onlangs een bieding gewonnen van een gebruiker die Uspett heet. Deze vrouw komt uit Duitsland.
Is heel vriendelijk, erg onredelijk met haar verzendkosten en dan pakt ze het ook nog vreselijk in.

Ze stopt het in een enveloppe zonder enige bescherming terwijl ze weet dat dat het envelopje de grens over moet en ze bij de post nou niet echt voorzichtig doen met brieven en pakketjes.

Het kwam dus ook op deze manier aan.

Heel erg zonde natuurlijk.
Ik kan nu twee dingen doen, heel boos de spullen maar in de vuilnisbak gooien of proberen te maken...
Ik heb maar gekozen voor het laatste dus ik ga straks met een bakje aan de slag om ze maar te mengen en dan terug in de verpakking te persen hopelijk kan ik er dan toch nog wel een paar keer een leuke look mee maken.

Maar zeker als de verzendkosten toch wel redelijk hoog zijn is het verstandig even naar de feedback te kijken  van de verkoper en contact opnemen van te voren zodat ze er een beetje rekening mee kunnen houden.

Heb jij wel iets gekocht via ebay?

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: