vrijdag 4 mei 2012

MNY

Mijn allereerste lakje van MNY, ja hoe kan een mens achterlopen he (:.

Ik heb deze in de kleur 761, hij is een beetje jade groen achtig.
Met hele lichte shimmers.
Je kan ze eigenlijk alleen echt goed zien in de zon.

Nou is groen niet echt mijn kleur en heb er ook echt maar 3 van of zo in mijn hele stash.

Toch is hij wel erg leuk om eens uit te proberen.
En met zwarte of witte kleding is het toch altijd wel leuk als je nagels een beetje opvallen.

Ik heb het lakken even snel moeten doen, maar jullie hebben wel een erg goed idee over de kleur.
Hij is best wel donker en heeft ook echt twee laagjes nodig.

Het eerste laagje is vreselijk streperig en waterig. Eigenlijk zag ik er al een zwaar hoofd in om door te gaan maar het is na twee redelijk dikke laagjes toch wel mooi geworden.
Het is alleen beetje jammer dat je zonder zon of lamp de shimmers niet echt ziet. Op sommige momenten lijkt hij zelfs een beetje zwart.

Dan het borsteltje. Ik vind hem wel erg fijn lakken want hij is namelijk breed en plat. Goede combinatie voor mij want je kan er ook wel precies mee lakken.
Ik heb niet heel erg veel uitspattingen ermee gehad waardoor ik mijn nagelriemen dus zat te lakken.

De kleur voor mij is niet echt een aanrader maar dat ligt helemaal aan je eigen smaak natuurlijk. Maar buiten dat is het echt een prima lakje en nog redelijk budgetproof ook!

Follow my blog with Bloglovin

1 opmerking: