donderdag 7 juni 2012

Dove Damage Therapy

Het merk Dove vind ik geweldig.
Ik raak er niet over uitgepraat en altijd is er wel één of meerdere producten van dit merk te vinden in mijn badkamer, slaapkamer, etc.
Ik gebruik dit merk al 11 jaar nu en het is begonnen met die grote paddenstoel deodorant zoals ik het noem.
Dat was die met die grote dop en moest je onder draaien en kwam er een piertje met creme deo uit.
Beetje vies op het laatst maar hij werkte super!

Nu heb ik een hele nieuwe lijn uitgetest van Dove. De haircare met bescherming tegen de hitte van een stijltang of föhn.

Deze lijn bestaat uit: Shampoo, Conditioner, Masker, Creme en Spray voor het föhnen/stijlen.

De verpakking vind ik er heel erg mooi klassiek uit zien, hierdoor herken je vrijwel meteen dat het dove is.

Ook de geur van deze producten is de typische dove geur echt heerlijk om te ruiken en gaat nooit vervelend worden.

De shampoo en conditioner ben ik op dit moment aan het testen en oh wat zijn ze heerlijk! Ze maken je haar echt super zacht zonder het ook te verzwaren.
Het masker heb ik nog niet getest maar staat inmiddels wel in mn douche.

Na het wassen gebruik ik altijd de contioner en daarna voor het stijlen spray ik de dove beschermspray in mn haar.

Je haar ruikt echt lang naar de lekkere dove geur en is super zacht. Ook maakt deze spray je haar absoluut niet vet dus het is echt een aanrader.

Prijzen liggen tussen de €3,79 en de €4,99

Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten