woensdag 18 juli 2012

MaXfactor Colour X-pert

Dit eigenlijk vergeten oogschaduw kwam ik bij het opruimen van de week tegen.

Hij is van Max Factor. Waarom vergeten zou je zo denken? Is hij dan erg slecht?

Nee! Helemaal niet. Ik heb hem ooit eens gekocht omdat ik toen helemaal in aarde en bruintinten was. Dat is met de tijd natuurlijk wel een beetje veranderd dus wissel ik een beetje meer af.

Ik bekeek hem eens goed en dacht oh hij is nog helemaal nieuw laat ik die eens gaan swatchen!


Hij is echt heel erg goed gepigmenteerd! Daar was ik zelf ook wel een beetje verbaasd over. Hier ben ik dus gewoon 1x overheen gegaan.


Zo ziet het doosje en de oogschaduw eruit, heel erg leuk met de typische X.

Ik heb hem trouwens in de kleur dark plum 8.

Wat hij precies kostte dat weet ik niet meer maar max factor is gewoon overal in Nederland te koop.

Heb jij al iets van Max Factor?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten