zaterdag 28 juli 2012

NYX


NYX is een amerikaans cosmetica merk waar ik helemaal gek van ben.
De kwaliteit is helemaal goed en houdbaarheid en prijs ook.
Dus waarom heel duur kopen als het toch echt niet hoeft?

Dit is een oogschaduw mono.
Hij komt in een leuk vierkant doosje een beetje a la mac zo met de naam erop. Maar toch ziet het er strak en goed uit!


Als je het open maakt zie je dat ze er geen sponsje of iets bij hebben gedaan, want hier is ook vrijwel geen plek voor. En de meeste hebben toch wel hun eigen  kwasten waar ze het mee aanbrengen.

Ik heb hem in de kleur Es130A Golden Amber.


De pigmentatie is echt heel erg goed. Ik ben hier 1x over heen gegaan maar de shimmers die erin zitten vallen er jammer genoeg  af, dat kan ook liggen aan mijn hand. Met oogschaduw basis en op je ogen blijven ze misschien wel goed zitten!

Je kan dit eenvoudig via webshops aanschaffen.
Ik zag het ook voorbij komen op webshops als bybg.nl de webshop van Beautygloss.nl máár hier is alles een stuk duurder jammer genoeg maar ja die mensen moeten er ook aan verdienen.
Waar je NYX wel goedkoop en betrouwbaar kunt aanschaffen is www.cherryculture.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten