dinsdag 7 februari 2012

Beyonce Heat Parfum

Eindelijk heb ik hem dan! Heat van Beyonce.
Ik had hem al wel een aantal maanden op mijn verlanglijstje staan en op een gegeven moment dacht ik nou vooruit ik ga hem toch maar kopen.

Ik vind de fles ontzettend leuk en mooi. Het is een beetje anders als de normale rechte fles.
Het houdt alleen een beetje moeilijk vast met 1 hand om te sprayen maar het is gewoon even wennen.

Het is een lekkere zoete geur die echt de hele dag houdt!
Elke vrouw/meid kan hem dragen hij is niet zo sterk als andere maar erg subtiel.

Hij komt ook in een kleinere flacon en in een deodorant.

Hij is qua prijs echt wel budget ik heb er €22,95 voor betaald voor 30 ml eau de parfum , dus nog iets minder als 1 euro per ml. Dus echt dat ben ik nog nooit tegenkomen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten