vrijdag 10 februari 2012

Vaseline Hand & Nail Lotion

Zoals je misschien wel weet bestaan onze handen uit 5 unieke oppervlakten maar toch drogen ze echt heel erg vaak uit.
Daarom is het ook wel belangrijk dat we ze heel erg goed verzorgen.
Ik heb de afgelopen dagen deze van Vaseline uitgeprobeerd.
Ik heb eigenlijk nooit eerder een product gehad van vaseline heel erg zul je denken maar ik was nooit echt van de handverzorging.
Nu ik merk dat echt alles heel erg uitdroogt zal ook ik er aan moeten geloven.

De creme is niet heel erg dik van structuur en smeert bij mij wel redelijk makkelijk uit en trekt ook snel in.
Nou weet ik niet of het komt omdat ik echt droge handen heb of dat het altijd zo moet zijn daarvoor moet ik hem denk ik nog wel wat langer gebruiken.

Wat erg prettig is is dat hij geen vette laag achter laat.

Je kan er ook heerlijk je nagels mee in smeren en goed je nagelriemen zodat deze ook een stuk gezonder gaan worden.

De geur is een beetje bloemenachtig ik vind het helemaal niet erg en zelfs best wel lekker ruiken maar je moet er wel van houden.

De tube verder is gewoon heel praktisch, hij springt er niet uit en is bijna een beetje saai maar verder werkt hij goed en heeft het een beetje het typische vaseline uiterlijk.

Mijn tube kostte iets van €1,99 dus is zeker een aanrader!



Follow my blog with Bloglovin

Geen opmerkingen:

Een reactie posten